Värdelöst

Ja fy för böveln alltså! Min far gick upp strax efter fem i morse. Han skulle åka till jobbet. Lilla jag höll precis på somna då, men sen gick det inte alls att sova. Han var ju inte precis den tystaste här heller.. *hahaha*
Somnade kanske vid sex taget i morse. Och då vet ni ju att jag vaknade vid två tiden.
Kvart över tio igår kväll stängde jag mina blå, för att vakna klar vaken kl två. Och somnade inte igen förens vid sex. Nu är klockan åtta och jag är mer än obekväm i sägen.

ALLTSÅ har jag sovit 5 timmar och 45 minuter oregelbundet. Jippi den här dagen ser jag framemot *not*
Stackars min dotter, jag som vill ut och upptäcka med henne. Jag kommer som igår bli skit trött vid 12 tiden och sen kommer hela dagen vara förstörd. Både för henne och för mig *grr*
Får göra mitt bästa. Bita i hopp eller nått jag vet inte.

Min pappas tjej var vaken när jag klev upp. jag kokade en kopp kaffe och vi pratade en liten stund. Men hon var också tvungen att gå och jobba och nu är vi ensamma i huset igen.
Dotter sover men de låter som hon håller på vakna.
JA det var det hela..

Ps: Ni är verkligen sämst på att kommentera mina blogg inlägg. skriver jag så dåligt och o intressant haha..
Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: hönsmamman

Jag vet inte hur många som brular kommentera dig men eftersom du klagar på uteblivna kommentarer får väl jag bli först =)

Gillar gravidbloggar o har bara läst din ett litet tag men aldrig kommenterat. Men nu gör jag det =)



Du ser lite trött ut men hoppas dagen gick bra ändå och att du sover bättre inatt. Du verkar vara ute på shoppingstråt, det är ju så kul o handla till en ny liten bebis =)



Ha det bra!

2010-09-07 @ 18:10:25

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!