Till min dotter EMILIA nu och för alltid

JAG ÄLSKAR DIG!
du och jag
-förevigt

Vart du än är och vart du än befinner dig, så finns jag alltid där för dig

Jag vakar över dig som gud över jorden,
förklarar mina känslor igenom dem här orden.

Dagarna kommer och dagarna dem går
Jag älskar dig oändligt och jag hoppas du förstår
det finns en dröm du och jag lever i den
När du ser på mig min ängel då stannar tiden

Tusen diamanter finner jag i dina ögon
Alla mysiga stunder i livet de är du som gör dem

Älskvärda stunder, när jag ser dig le och skratta
Utan dig skulle jag vara bort tappad

Min ögonsten och livets diamant
Att du är mitt barn det kan inte vara sant

Som en ängel från himlen förtrollade du mig
Och jag lovar dig jag kommer aldrig såra dig

du är det bästa som hänt min prinsessan i mitt liv
Älskar dem stunder att bara ha dig här bredvid
Du och jag för evigt det ska alltid vara så
Vi behöver bara bra oss bry oss om oss två

du och jag och kärleken är san
Och djupt i mitt hjärta där finns ditt namn

E M I L I A


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!