Hemma på permis

18:29
Nu ska vi snart vandra upp till förlossningen igen. Vi har i dag promenerat flera km till mitt hem från sjukan. som inte gav någon vidare effekt.
Åt lunch hemma och träffade min underbara lilla dotter som gav nytt hopp :) Hade köpt en docka till henne som hon snart förälskade sig i :)
Jag och min vän N gick en  runda på stan för att få igång värkarbetet igen som misslyckades. Vi köpte även mer hallonblads te och jag har druckit 4 starka koppar nu. Har börjat få ont bak i nedredelen av ryggen och har precis tagit ett varm bad.
Nu är planen att gå alla dessa km tillbaka till sjukhuset igen för att få kvällsfika på förlossningen.
Mer av slemproppen gick här hemma för ett tag sen. Tror då inte det blir någon bebis det här dygnet heller. Jag är bara fast i en cell och inget händer. Så deppigt

Kommentarer
Postat av: hönsmamman

Jag gissar på en liten runt 23.42 =)

Lycka till. Inser att jag trots panik över att inte hinna in i tid är rätt lyckligt lottad över att ha haft snabba förlossningar, att gå runt som du verkar jättejobbigt...

2010-10-21 @ 18:39:13
Postat av: Jennie



Ja det är ett evigt väntande ;) Gick du över första gången?

2010-10-21 @ 18:41:21
URL: http://egosidan.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!