Vad roligt

Vad glad jag blir när ni lämnat era avtryck i bloggen :) Ja vi har det bra här nere och vad roligt att en ny läsare tillkommit. Jag tycker själv det är super kul att läsa andras gravid bloggar. Och mammor med små barn. Och särskilt bloggar som handlar om ensamstående föräldrar efter som jag är ensam själv.

Att shoppa lite till mina barn är alltid kul.. Inte ofta jag köper något till mig själv. Men självklart händer det. Men känner inte direkt behovet av att köpa saker till mig själv. Mycket roligare att ge barnen och klä dem fint :)
Jag tror att många föräldrar tycker som jag..

Vad skönt att höra att man inte bloggar för döva öron. Jag menar vist har jag några stycken unika besökare varje dag, ganska många ändå för att vara en vanligt bloggare.. Men det är ju aldrig någon som kommenterar.. tyckte det var hel festligt att logga in i dag .. Tack ni gjorde mig riktigt glad.. Om de är fler som är gravida och läser den här bloggen och kanske bloggar själva kan ni inte lämna er adress till mig?? Kram på er alla


Kommentarer
Postat av: hönsmamman

Gud vad fin bilden på magen blev. Vill oxå göra såna fina bilder.

2010-09-10 @ 22:41:15

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!