Res ångest

Godmorgon! sömnen blev till belåtenhet. Jag vaknade endast en gång för att kissa. Sen vaknade jag med min dotter strax efter kl åtta.

Nu börjar resångesten komma. Jag får alltid res ångest. Få med allt. Hålla koll på barn på en fullproppad perrong. komma av och på tåg. Inte missa tåg vid bytet i Norrköping. Kommer min dotter klara resan utan att kräkas.

De snurrar i magen och det känns säkert lika dant för en som ska åka på charter resa med flyg och grejer.
För mig spelar det ingen roll vart vi ska. ska vi åka långt får jag always resfeber/ res ångest.

Men min dotter tycker det ska bli kul. Och det tycker självklart jag också. När vi väl i framme JA.. innan dess.. usch dont like..

Så nu måste jag beställa hem resan, ladda telefon och internet med pengar. avboka en läkartid vi har i veckan så jag inte får betala för den.
Packa ner tvätten jag tvättade igår som förövrigt hänger på torkställningen bakom mig. Måste plocka in disken och helst av allt skulle jag vilja damsuga innan vi far. Men om de hinns med lär ju visa sig..

Hej då Sörmland och hej SKÅNE!!
Yeeaa


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!