Packa packa

Hur mycket behöver man egentligen ha med sig när man ska vara borta en vecka? Jag håller nu på att tvätta byxor till mig som ska med.
Jag är klar med min dotters alla kläder och tillbehör, mediciner ect..
De känns bara som jag rör till det änu mer i hemmet än att få i ordning :(
Gud även om jag har god tid på mig känner jag mig super stressad.
FÅR INTE GLÖMMA NÅGOT!!
Nu står kaffet och rinner ner i kokaren. Känner att jag behöver sätta mig med en kopp i lugn och ro och tänka över lite packnings rutiner. Så att allt verkligen kommer med.
Vill inte para impuls packa utan verkligen tänka efter vad vi verkligen behöver ha med oss och inte. Blir bara en massa onödig tyngd annars.
Jag är spänd och förväntansfull av vad resan har att erbjuda. Jag har inte varit nere hos  far på nästan två år nu pga av olika  anledning.
skönt att komma "hem" och få andas lant luft ett tag. lite nostalgi över det hela. är ju ändå uppvuxen där.
Nej nu ska jag haffa koppen och ta rast. de var jobbigt att engagera sig på det här viset.


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!