PÅ väg med x2000

Hejsan, sov bra i natt. Vaknade dock vid fem tiden i morse och kunde inte somna om. För sov mig 20 minuter, men allt gick bra och smidigt ändå. Vi var vid tåget redo och klara redan kl kvart i nio. Min dotter fick en glass i en glassbar och jag köpte en loka Afrika.

Vi kom på tåget ordentligt och snart ska vi byta till tåget som går till vår stad. Tjugominuter kvar, fat jag tror tåget är något försenat så det kanske är en halvtimme kvar. Men det koppas jag inte efter som vi inte har många minuter på oss att byta.

Min dotter leker här sidan om mig och vi har det bra här på x2000 :)


Kommentarer
Postat av: hönsmamman

Vilken tur hon klarade resan då om hon nu brukar bli så åksjuk. Jag minns när jag var liten o vi skulle åka tåg, det var på kvällen iofs för våra föräldrar skulle nog aldrig godkänna glass före lunch, men då iaf fick vi mjukglass på mcD innan vi skulle åka o jag blev åksjuk o kräktes glass i hela tåget. Sen dess äter jag inte glass haha

2010-09-12 @ 18:01:47

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!