Natt vandrar

Jahapp, så vaknade man för en timme sen som vanligt och kan fan inte somna om. Vad är det för problem jag har? Kul att sitta eller ligga och uggla om nätterna när alla andra sover. Finns inget att göra och tiden den står helt still.

Nu är klockan strax tre på natten. Min bebis trilskas i magen och jag har redan behövt kissa två gånger sen kl två. Jag har iallafall tagit mig en "natta" macka för hungern angrep min mage. Passade även på att att dricka ett glas jucie.

Min dotter vaknade till och var lite orolig. Men jag stoppade om henne igen och nu sover hon.
Har ingen aning om vad jag ska göra av tiden tills jag blir trött igen. Bebis måste i vart fall somna innan jag kan få ro.

Kvällen blev en lyckad kväll här i allafall. Min dotter och jag gjorde hamburgare med hemma gjorde pommes från färskpotatis i ugnen. skar en himla massa grönsaker och la i små fina skålar. Min pappa kom hem senare från jobbet i dag. Och Hans tjej kom också. så vi bjöd dem på middag. De var riktigt trevligt. Men jag fick magknip för att jag ät lite för mycket.

Efter maten gick vi alla ut på en promenad till lekparken där vi busade med dotter tills hon var alldeles anfodd.
Hemma igen blev det glass bulle och te. Morfar fick läsa god natt saga för liten och sen somnade hon ganska fort. Jag var helt sopp slut i huvudet med tanke på den natt jag innan den här så jag gick och la med mig med henne.

Var inge större problem att somna men nu sitter jag här klar vaken kl tre på natten. KUL

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!