Mycket känslor i dag

Hej på er! Har ni det bra? jag hoppas det :) I dag är jag fylld med en massa känslor. De är känslor av lite ledsen het, ångest och lite stress. Sista dagen i Skåne i dag. I morgon bitti far vi hem igen. Kl nio går tåget. Veckan gick så fort. Och i övermorgon har jag mitt uppsatts prov i skolan på fyra timmar no stop.

Stress för det, måste bli bra. Jag måste komma dit och jag måste verkligen göra det här nu.
Tågresan ja, med min dotters åksjuka :/ och all packning. Vi har ju köpte en del här nere. Och allt måste hem. Tänkte först skicka ett paket hem till mig själv. Men ville inte slänga 200kr på det.. Kan jag lika gärna släpa på sakerna.

Och i dag då. Vi ska träffa min son. Mitt lilla liv som redan har hunnit bli åtta hela år. Tiden rusar så fort. Känslor över att träffa honom är väldigt positiva. Samtidigt en del sorg inom mig själv när vi måste återvända hem och jag som mamma känner som sådan att jag lämnar honom ensam kvar här nere. Självklart vet jag att han inte känner så eller tycker så. Men jag gör det.

Min dotter är så glad för att få träffa sin älskade bror. Hon har pratat om det flera veckor innan vi reste i väg, hon har talat om det varje dag sen vi kom hit och jag vet att hon kommer tycka det ska bli helt underbart :) Och det tycker jag också.

Jag har sovit i natt.. håll i hatten. Ja de är sant. Och halsen känns bättre och i dag blir säkert en bra dag.
Pappa och hans tjej sover och min lilla tittar på barn kanalen. Frukosten går som vanligt seg för henne.

Nej lite mer kaffe kanske
Godmorgon!!


Kommentarer
Postat av: hönsmamman

Oj vad jobbigt att känna så. Nu vet ju jag iofs inte varför du inte har din son boende hos dig, men det kanske mer erfarna bloggläsare vet. Förstår att det är jobbigt iaf, sina barn vill man ju ha nära o kunna krama om när som helst. Lycka till med tågresan imorgon.

2010-09-11 @ 19:01:32

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!