Mödravården vecka 34 plus 2

Min dag har varit bra, bortsett från tarm bubblor i magen som orsakat fruktansvärda kramper :( Jag hann med bussen till mvc utan problem. Den var inte ens försenad den här gången. Jag var uppe på sjukhuset redan kl kvart i två. Min tid var inte förens kvart över. Jag min toka glömde ju min drick yoggi hemma så jag satte mig och tog en macka och festis på kafeterian det har där :)

Jag fick komma in ganska fort och min bm sa att jag såg piggare ut i dag :) De var roligt att höra. Blodtrycket var bra och nu väger jag hela 80kg. Så mycket har jag aldrig gått upp under en graviditet förut. Bebis hjärtljud låg på 130 slag i dag, vilket också var bättre än förre gången. Symf måttet var 32cm så då har jag vuxit två cm på två veckor. De är ju ganska bra eller??

Nästa gång ska vi göra ett UL för min bebis ligger troligen i säte. Och gör den det måste det göra ett vändnings försök. Något jag heller aldrig varit med om tidigare..
Hoppas det går bra :)


Kommentarer
Postat av: Mammabea.se

Fin mage =)

2010-09-14 @ 12:33:13
URL: http://mammabea.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!