Lite mer

Igår hände det inte så jätte mycket. Och i dag har vi planer på att inviga det nya sand sakerna i en lekpark här om kring. Solen skiner ju så det kan bli mysigt.
Igår som sagt började vi dagen med att min pappas tjej och hennes son kom förbi och åt frukost med oss.
Min dotter tycker om att leka med min pappas tjejs son. de åt frukost i hopp och tittade på barn kanalen tillsammans.

Ja dagen rann nästan i väg. Pappa var i väg och spelade, vi roade oss så gott vi kunde hemma hos honom. Spelade lite memory tittade lite på tv och så. Kl 15 någon gång komma pappa hem och då for vi till Ikea och gick där ett tag.

Vi fikade på korv och glass efteråt och åkte vidare till citygross. Hemma gjorde pappa mat och själv var jag slut i kroppen. Vi la oss alla jätte tidigt men jag kunde som bekant inte sova. Nu är det en ny dag. Min dotter är vaken nu och vi ska väl ut och leka så småning om...




Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!