Lite av varje

Godmorgon!! I dag blir det lite av varje att göra här i skåne. Jag har lovat min dotter ett besök vid havet. Vi ska kolla efter fina stenar och snäckor. Sen ska hon få leka med vattnet. Så det blir regnkläder och gummistövlar. De är lite mulet i dag. Och fy för 17 vad det blåser här. alla dagar av ren storm :( Men sådant är det här i plattland  som dessutom ligger nära havet.

sen måste jag posta en låda med grejer hem till mig själv. så det blir en utmaning att leta upp vart posten ligger. Ska även hämta ut min tågbiljett hem och köpa vykort.

Jag tvingade mig själv att ligga i mörkret i natt, för att jag verkligen är tvungen att be ge mig ut i dag. Jag somnade vid ett på natten. Vaknade igen vid halv fyra. Gick på toa och la mig igen. Vakande till vid sex tiden och slumrade till åtta. Sen gick jag upp.

Nu har vi avklarat både facebook, frukost och kaffe. Nu sitter jag här. Lite ont i halsen. Men jag kan inte göra något åt det. De är som det är....

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Det låter som om ni har det ganska bra där nere, trots sjukdomar och annat lite trist.

2010-09-09 @ 11:35:30

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!