Jonathan

Jag har varit en del packande nu i kväll. Vi far hem tidigt i morgon bitti. Det var en trevlig dag med Jonathan i dag. Och min dotter njöt av varje sekund med honom.
Han är verkligen omtänksam mot henne och de märks att han tycker om henne. Han hade ritat teckningar till oss båda. Jag blev så glad för dem. Och stor har han blivit också :)
Jag skriver lite mer i morgon, har packat hela kvällen och äkt bil i flera timmar så nu är jag jätte trött.
Allt var bra med sonen i vart fall och vi hade en trevlig dag tillsammans där vi gjorde lite av varje. Som spelade x box, leka med lego, actionmans och mekano. Han visade även oss när han körde runt på sin kross i trädgården och barnen hoppade studsmatta.
Vi gav Jonathan sin present och pengarna vi hade med oss, och min dotter gav honom teckningen hon hade gjort. Han vill att vi brevväxlar när jag kommer tillbaka till Södermalnad och de är väl klart jag vi ska göra det.
Han är otroligt bra på att läsa och har lärt sig oerhört for. Jag är så stolt över honom så det finns inte. Nästa resa ner blir i Maj. Nu ska jag hem och föda bebis avsluta skolan, reda ut saker om faderskapet och komma in i nya rutiner med bebis samt min hemma boende dotter.

Lite tråkigt att lämna i morgon. Men tiden går så fort och snart är jag ju här igen.. Och förhoppnings vid då med två barn för att träffa mitt tredje ...


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!