Jävla mage då

Blä har ont i magen, jobbigt när jag inte är hemma och tillgång till min egna toalett *haha*
Pappa har dragit på spelning nu. Min liten har badat rosabad. Jag och min mage är osams haha.. Nu sitter miniatyren och äter kvälls mat, havre flingor och skorpa. själv får jag vara utan  just nu då kaggen gör uppror.

Min dotter får lägga sig i tid i dag, jag själv vill ha lite egen tid. Har mått lite sämre nu i två dagar med tanke på halsen och sömnen så jag behöver en eller två timmar i still het och ro innan jag knyter mig för natten.

Och självklart ska jag se Idol. Fan hoppas det finns flera som är lika gudomligt bra som Olle på Segelbåten. För han rockar i min värld i allafall. Så jävla skön snubbe som var helt underbart häftig på guran och sen sjöng han som en gud.. Jag skojar inte..

Nej lite grönt te kanske. undrar om det får magen att må bättre..


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!