Framme

Nu är vi framme. de är tyst i huset. Min dotter sover och far min har gått och knutit sig. Jag ska också snart sova. Allt med min dotters åksjuka gick bra i dag. Hon blev inte sjuk. Jag är såå trött nu att jag ser stjärnor och planeter.
Har inte tagit några kort en, det hans lixom inte med.

Vi gjorde varmamackor och min pappas tjej var här med hennes son så barnen lekte för fullt. Sen har vi mest bara små pratat lite och försökt få i hopp resesängen till min dotter. Det var ett projekt i isg men nu är det fixat. Haha som vi höll på och far min blev arg på sängen för att det inte funkade som vi ville. Han tyckte jag skulle ge upp. Men så envis jag är ville jag mot förmodan få i hopp sängen till dotra.

Med lite tålamod sen gick det fint.
I morgon skulle pappa i väg och spela i något band han har så vi blir ensamma här. Så får se vad vi hittar på. Lördag om en vecka, dagen innan vi ska hem ska vi hälsa på min son. Min dotter har ritat teckningar till honom och jag har ett presentkort med pengar till som han också ska få. Jag hoppas denna veckan blir trevlig, vilket jag tror.

Nej nu ska jag ta och läsa min bok sen sova. God natt

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!