Detta har hänt

I dag har jag varit sängliggande mesta dels av dagen. En rutten natt blir till en rutten dag, de är bara att acceptera.
För övrigt har jag lite ont i halsen och haft det större delen av denna dagen.
Känns som jag ska bli sjuk.. Inte roligt alls :(

Lite bilder då?

Frukost igår sen blev det parken och kolla på djur :)



Efter mycket lek i parken begav  vi oss hem för att prova min dotters nya Ballerina kläder, bada konfetti bad (vi hade i bad konfetti hon fått av min pappas tjej som färgade vattnet ros) det gillades kan jag erkänna :)

I dag som sagt har jag mest degat. Men lite saker hittade vi på iallafall. Min dotter är så snäll mot mig när jag inte mår bra, så jag blir helt rörd. Hon är lugn och trivsam och bara följer med strömmen. De är så skönt att hon är som hon är. Hela förmiddagen låg jag till sängs och bara vilade mig. Sov inte bara vilade men det var skönt nog. Sen till lunch mosade jag mig upp och ställde mig och vispade hemmagjord pannkaksmet och stekte där efter pannkakor som in dotter fick äta med glass.

Jag bäddade ner mig på soffan hos far efter maten, åt själv ingenting pga av min hals. Min dotter och jag lekte, eller rättare sagt hon lekte med mig att jag var hennes bebis och var sjuk. Hon tröttnade ganska fort på den leken efter som jag inte var värst rolig enligt hennes tycke. Så vi började rita tillsammans i stället, hästar gubbar och glassar.

När pappa kom hem från jobbet tidigare i kväll gick vi en tur till Netto. Min dotter fick en peng av honom att handla något för. De blev en gigantisk påse marsmellos. På vägen hem stannade vi till inne på gården och hon fick leka en stund och vi pratade lite med grann tanten ett slag.

Till middag blev det något väldigt enkelt som pytt i panna med ägg. Och lillen åt jätte bra. Efter maten diskade jag, pappa satt vi datorn och liten kollade Bolibompa.

KL åtta var det dax för mitt absoluta favorit program IDOL. Och då satte jag lilla damen framför en film vid datorn. Hon fick låna ett par hörlurar av morfar så att hon inte skulle bli störd av våran tv..

Nu sover hon, och jag ska se se Webb tv, sen ska jag också hoppas på att få sova. åtminstone några timmar i vart fall :)


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!