Dagen tills nu

Jag mådde bättre i halsen när jag vaknade, bättre än igår. Men nu är det värre igen och jag känner mig riktigt hängig. Vi åt lunch förut, Tortelini, sallad och bacon.

Vi skulle ju göra ett besök till havs.  Och vi gick också i väg för att göra ett besök just där. Men till min stora förvåning gick det inte att komma ner till havet. De var stora tågspår och skit i vägen. Så jag får fråga min far sen hur man går ner till stranden. Han jobbar nu och ska spela i kväll så jag vet inte om jag hinner fråga honom. Annars får det bli lekparken i morgon igen efter som ingen av oss kan bada. Jo Emilia kan nog men min hals ska nog undvika och bli kall. Vi ska ju till Jonathan på Lördag. Måste vara frisk tills dess.

Vi gick i allafall längsmed tågbanan vid havet för att hitta en bra väg ner dit. Men vi kom i stället fram till ett vägbygge och kom inte mycket längre efter som vägen var avspärrad. Hmm Typsikt mig..
Var bara att vända, och efter som dottern fått en peng av morfar så gjorde vi stället ett besök på Br leksaker i Valens galleria. De har ju Magic days där så vi hittade en del.

Babyborn miniworld horse sett och docka, hon leker en hel del med babyborn hemma och har redan massor av grejer och tillbehör samt dockor.

Sen hittade hon sin favorit film fast i dockor Jordgubbs Lisa så vi köpte två st. Inte för att det var speciellt billiga. Men hennes ögon bara sken så jag tillät henne att få två st. De är kanske 5cm höga och kostade 100kr st *vilket pris* 

Och för morfars peng blev det någon slott med nyckel och små grejer och docka ungefär lika höga som Jordgubbs Lisa dockorna. Men detta heter KeyTweens

Nu är vi hemma igen, jag har magknip och har tagit mig Samarin, lillen leker med sina nya saker och jag behöver äta något igen..


Kommentarer
Postat av: hönsmamman

Synd att ni inte kom ner till stranden men dottern verkar iaf nöjd med leksaksaffär =)

Hoppas halsen blir bättre.

2010-09-09 @ 15:56:27

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!