Vecka 38 plus 1

Nu är det nära, i fall jag då inte går över tiden massor. De vet jag ju inte än om jag gör. Men jag hoppas att jag inte gör det. Har gått 14 dagar över med min son och 5 dagar över tiden med min dotter. Så jag räknar med att jag kommer gå över i fall det nu visar sig den 19 Oktober att den lille har fixerat sig på något av hållen.

Om den inte har det blir jag ju igång satt samma dag och det ska putta ner huvudet eller rumpan då. Nu håller den lille på som fan i sidorna av magen så ärligt tror jag inte han har fixerat sig utan ligger tyckt och bekvänt rakt över magen på sidan.

Jag har fixat lite med bloggen i dag. Ser lite finare ut nu tycker jag. Lite vårigt kanske men hellre det än höst haha..

Har fått inta Samarin nu i kväll pga halsbränna mindre roligt. Men jag tycker själv det fungerar riktigt bra. Jag läser gravid bloggar till jag blir randig i ansiktet om kvällarna. De är det nya nöjet jag har i väntan på min egen bebis ankomst. Har läst en hel del förlossnings berättelser också. Både de med skräck och de som har varit hur fina och bra som helst. Nästan alla säger att det inte alls blivit som det tänkt sig. Men jag vill verkligen att min ska bli som jag tänker mig. Jag har planer för allt.

Jag vill helst bada eller duscha under värkarbetet. Jag ska få varm vete kudde av min väninna som ska medverka att ha i svanken under vräkrabetet då jag kommit upp från badet ev duschen. Jag vill kunna andas ut mina värkar tills det är absolut omöjligt. Då vill jag ha lust gas, blir det värre en så och att lustgasen inte hjälper vill ha epudural och när barnet ska ut vill jag som jag fick med min dotter, ha BEKENBOTTEN bedövning. Men det är inte alls säkert att jag får det då de är högst ovanligt att de lägger en sådan nu för tiden

Får se om något av detta blev som jag hade tänk då. Eller om det slutar i katastrof snitt eller något *S* nej nu ska jag sova natti

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!