Känner mig lugnare

Vet inte varför, kanske var det för att nu vår allas kära Marcus är där han ska i säkert förvar. Och att jag och min vän tände ljus här igår vid 18 tiden och spelade When the Children crys med Withe Lion. De var så fint. När jag gick till sängs så var jag helt upprymd av olika känslor i kroppen och bara tänkte en massa som vanligt. Men i morse när jag vaknade var det som ett stilla lugn i hela kroppen. Konstigt.

Men det är klart det kommer fortfarande över mig flera gånger varje dag. Och allt jag ser på tv så kan hans ansikte dyka upp här och var (som en inblidning) Kan inte förklara hur jag menar. Men lugnet är där på något vis.. Lustigt nog..

Min dotter är hemma nu och hon sover. Jag har lekt med henne och vi lekte med barbie dockor. De tyckte hon var jätte roligt och det kan jag förstå. Lagade också en god middag åt oss och nu är jag helt slut. Har inte varit en aktiv i dag men jag känner ändå att kroppen ropar efter vila. De är nog inte så konstigt med tanke på hur veckan har varit. Foglossningen gör ondare än vanligt och jag längtar bara in i duschen. Men jag får panik i duschen om det inte är något hos mig. Sen i Tisdags har jag haft dessa känslor. Jag vet inte har inte haft så förut. Så jag måste ha någon här om jag ska duscha.. Annars får jag jätte mycket ångest och and nöd.. Jobbigt. Men min vän N kommer snart. Hon är på teater nu med sin mamma och så. Så det får bli dusch när hon kommer.. ska bli skönt

nej jag orkar inte skriva mer nu.. Känns som om jag bara svamlar ändå. Dricker nu hallonblads te så det står härliga till. Har hört att man ska få en lättare förlossning av det. Myt eller inte.. Men gott är det

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!