Kan inte förstå, hur går man vidare?

Jag ska snart själv föda ett nytt liv till denna jord. Men hur ska jag med glädje kunna göra det när någon annars liv precis slocknat för evigt? Jag bara tänker hela tiden, en massa tankar.. Vad gör man om en barn börjar må så dåligt att de vill och kanske till och med tar sitt liv.. Hur lever man vidare i en sådan situation??
Här berättar Marcus familj om Marcus.. hur han var osv.. något jag reedan vet men som jag  vill dela med er.
jag känner mig inte speciellt lycklig just nu.
Han var ju så fin men så trasig på insidan..


Kommentarer
Postat av: Nina

Det är så ofattbart när en glad och social omtyckt människa inte vill leva mer. Det är läskigt när en depression kan bli så stark och intensiv att man inte ser ljusningen längre i framtiden. Jag tror att många när de mår som sämst, tror att det aldrig mer kommer att kännas bra. Trist att han inte kunde se det. Kram till dig min älsklingsgumma <3

2010-10-14 @ 08:41:20

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!