Dagen då vändningsförsök nummer 2 är ett aktuellt faktum

Godmorgon bloggers!
Jag kan börja med att skriva att jag är sur. Jag har inte kunnat sova så mycket i natt, och bara det börjar trötta ut mig riktigt ordentligt :( . Sen ska jag vara fastande så jag har inte ätit något sedan midnatt, och vid de här laget skriker min mage av hunger :(.

Jag måste bege mig ut till dagis för att lämna min dotter, på tom mage ska jag ut i KYLAN vandra omkring lämna och sedan stå och vänta på en buss jävel innan jag ens är på sjukhuset. Sjukhuset för den delen ligger på andra sidan stan. Och inte förens kl 10 ska det göra vändningen. Vilket inte heller blir tio utan en ctg kurva ska ju tas innan dess. Bara där går det 30 min till på tom mage *grr* Oj jag glömde sen är det ju väntetid också innan läkaren ens kommer in till oss. Så kanske elva halv tolv gör jag vändningen. Ha ha får inte äta ett fucking shit innan dess. Ingen sömn fatta att mitt humör ligger nergrävt någon stans typ ute på balkongen eller nått.

Som ni hör är jag på dåligt humör. Nästan så jag vill gråta och skrika och hoppa upp och ner i golvet. Som ett barn. Bara allt går ju fel. Hur mycket till ska jag orka ta egentligen?
Nej nu ska jag klä min dotter bita i hopp le åt dagis personalen och muttra i väg till bussen..
Ha det


Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att du hittade till min blogg =)



Jaa, visst är de frustrerande.. men men... snart är de över och ett nytt liv ´är kommet som man skall älska och ta hand om..



Läste astt dom skall försöka vända liten i magen ???? ör de inte förbaskat ont?? min kompis totalväfrade vändning och fick två veckor innan en tid för snitt.. de tyckte hon kändes bvättre...



hoppas de löser sig för dig och att allt är väl för övrigt..



STOR KRAM

2010-10-07 @ 14:52:12
Postat av: Madde

Jag håller tummarna och lider med dig :(

2010-10-07 @ 20:12:58
URL: http://framtidsplaner.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!