Bloggen ekar tom jag vet det

Men jag har drabbats av en mild depression. Jag kommer inte utan för dörrarna i mitt hem pga av foglossning som får mig att gråta i nästan varje rörelse jag gör.
Dess utom så har nog min bebis vänt sig fel i magen IGEN. De buktar på sidorna i magen och tomt över delen och neder delen.
Har ringt mvc nu på morgonen så det får göra en koll. Ligger den fel så får jag åka in och vända på den igen. Men jag vet i fan om jag litar på att den ens vill stanna kvar på rätt håll.

Usch jag vill ha tillbaka min kropp. Jag vill kunna gå ut och gå och gå vart jag vill och hur långt jag vill.
Jag önskar mig själv inget snitt jag vill kunna föda normalt. Sjukt deppigt allt nu och dess utom närmar sig vintern med storm steg. Jag hatar vintern jag hatar den :(

Så här kan det ju inte fortsätta :(


Kommentarer
Postat av: hönsmamman

Du får glädja dig åt att du har en jättefin mage iaf. O att allt snart är över =)

2010-10-05 @ 09:44:11

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!