39+0 när kommer du??

Blubb på er!!
Har haft en natt där jag inte sovit. Jag bearbetar det traumatiska än. Även om jag inte känner att jag orkar så glider jag på det mest hela tiden. Såg på debatt igår det handlade om Marcus självmord. Sen i natt kunde jag inte alls sova..
Men i dag ska jag försöka blogga lite om bebis i magen. De är ju ändå de liv jag snart ska sätta till värden inom loppet av två veckor.

39+0 i dag. Igår kväll hade jag strålning i benen underlivet så det inte gick att sitta eller gå. Sammandragningar som var kraftiga men inte gjorde ont, det spände bara så rysligt och det kändes som jag tappade luften

Jag var ute på en höst promenix med min hörgravida vän E igår eftermiddag. Vi gick i backar och stånkade oss fram i ganska hög tack. De var skönt tills jag fick hugg i fogarna. De gjorde så rysligt ont. Hemma hos henne fick jag sitta och vagga på en Pilatus boll, efter en kopp kaffe var det relativt okej att försöka ta mig hem. Sen började de jag skrev ovan. MEN i dag.. fuck hell no!! Allt är som det lugnaste vatten i mage rygg och med sammandragningar.

Aja försöker från och med denna dagen att inte hänga upp mig på vecka BF datum eller tid. Jag är ganska så helt säker på att bebis kommer komma ut i vecka 42+ 100 haha


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!