Vill dela med mig av lite härliga sommar foto

Jag bara älskar den här års tiden. Jag är så full av liv och energi och njuter så in i norden :-)
Har tagit lite kort sen bladen på träden slog ut nu i mitten på Maj. Jag får en härligt kännsla i kroppen när jag kollar på dessa kort :-)



En till som älskar det härliga vädret :)




Mitt barn mitt underverk



O sminkade mig själv en härlig för sommar dag



Jag älskar dig <3



MYS



Lördags godis :-)



Första besöket på stranden


Sommrigt



Gud bara älskar den här bilden



Grönt


Kommentarer
Postat av: Vi2blir3.se -Malin

Vilken underbar dag ni ser ut att ha haft =)



Kram Malin Vi2blir3(familjeliv)

2010-05-23 @ 10:00:16
URL: http://vi2blir3.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!