Urk men får gå

Ja då var det åter igen Måndag morgon och jag ska till skolan om 45 minuter. Min natt har varit jävulsk. Men förväntar mig inget annat heller. Plågsamma RLS jag hatar det. Fy fan vad jobbigt de är. Halv sov igenom natten fick några uppvakningar för att gå upp och gå. Var tvungen till detta för benen gjorde ondare än vanlig i natt. Ska behöva stå ut i fem månader till. Min kropp är inte gjord för att vänta barn. Jag får alltid kompikationer. Gravid klåda, rls, halsbränna, fogverk mm.. Men allt annat kan jag stå ut med. Men inte mina ben. Vill hugga av dem ovan för knä skålarna. Blir så frustrerad om nätterna att jag ofta börjar grina :( Min skola blir lidanade av detta då jag har sovit dåligt och inte riktigt orkar med mig själv på dagen. Blir irreterad och trött och illamående av det. Och det finns ingen hjälp att få efter som jag har barn i magen och de kan ta sakada om jag äter medicin för min RLS.. Så ärligt talat jag tycker faktsit riktigt synd om mig själv. Inte av någon annan anledning förutom den att jag är drabbad av RLS.. Och de är inget jag bara får under gravidtet

Och i skolan kalagr det bara på mig, funderar på att sjukskriva mig

Vi var och fiska igår kväll.



Stor fiska`rn



Emilias flöte, dock fick vi ingen fisk men fiskarna var där och åt betet hela tiden. Så nog fanns de fisk i sjön alltid



De här är roligt!!



De var kallt och började regna en stund men vi gav inte upp i första taget i allafall


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!