Stora Ultra ljudet

Mitt internet har legat nere. Skit tråkigt, men nu kan jag skriva igen. I dag kl 10:00 var mitt stora ultraljud. Fasen vad den växt. Haha låg upp och ner. Den stog på huvudet. Hehe  16 + 6 i dag. Har blivit flyttad så många gånger nu att jag tappat räkningen. Oron har släppt allt är bra, den växer som den ska. Och hon sa det är en, nej det säger jag inte. För vissa vill ju inte veta.. haha Men jag vet var det blir :-))
Och det jag kan säga är att det blir en bebis.. ho ho..

Känns som jag inte har något att berätta.. kollar webb tv när jag blir utråkad. Unga Mödrar..
Min dotter åker till Skåne med sin pappa i morgon.. Hoppas det blir bra för henne..
Nej jag orkar inte skriva mer just nu
Tog nya mag bilder igår. Lägger väl in det nya Ul bilderna här så småning om..
Men det blev sååååå dåliga är skit besviken.. Hon tog fan ut det dåligaste vinklarna.. Tur att jag inte behövde betala för dem i allfall..
Nej nu blir det webb tv Kramiz

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!