Sommar värmen

Igår var en helt underbar dag och kväll. På förmiddagen fick jag städat en hel del. Det skulle komma en besitnings man och kolla vår rum mm. Så förmiddagen gick åt till städ och fix. Och jag gjorde i ordning hela min dotters pyssel och rit skåp. För allt låg i en sarlig röra och nu har hon allt på sin platts, pennor, kritor, klisermärken, klipp böcker, saxar, tuchpennor, rit papper, pärlor ja allt har sin egen platts och burk nu. Lätt att hitta och roligt att dra fram och pyssla med också. Var det ju inte innan precis när jag inte viste vart någoting fans.



 Efter middagen sen efter lunch jag gick faktiskt ut med min dotter till gården. Vi har en fin stor gräsmatta så jag tog även med filt för att mysa på medans min lilla dotter kunde gräva i sanden med sina sand saker. De var ju varmare ute än inne så jag tänkte vi kunde gott vara ute en stund och få frisk luft så länge dottern bara orkade med det.

Hon satt med mig på filten en lång stund och jag bjöd henne på färska jordgubbar med glass i värmen. Hon älskar det!!



Vi var ute nån timme eller något sen gick vi in och tog det lungt. Min dotter kollade på en film på datorn och jag satte mig med kaffe på balkongen och läste tidningen. Skönt att bara vara :-)

Jag hade bestämt att vi skulle grilla på kvällen som mat. Gott..
Aå det gjorde vi men både jag och dottern och hennes pappa som var med fick årets första myggbett. Har ett bakom örat nu som kliar något så fruktansvärt *ler* Svensk sommar :) :)



Dotter somnade som en stock vid åtta tiden och jag la mig på soffan och kollade talang 2010, sen en film Släckten är värre. Men jag somnade i från den och vaknade på soffan i morse hehe.. Skönt med härligt väder så man kan vara ute mycket och bli normalt trött av det :)

I dag är det lika soligt :)


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!