Lite tankar om graviditeten

Sitter här full med tankar kring min graviditet. Vill skriva av mig nu, orkar inte bära på det själv. Så ni som vet om min oro och inte orkar läsa en gång till kan bortse från det här inlägget.

Jag orolig, en oro som kommer och går. Men som stannat kvar några dagar nu. De är skit jobbigt.
Jag växer inte :( Ska man ska man inte?? Jag gör iallfall inte det. Jag känner inte babyn heller *suck* lever du? Är du död?
Vecka 14+0 92,5cm runt om på morgonen när jag vaknar och inte ätit något
Vecka 16+6 på morgonen innan jag ätit 92.5cm
Varför händer det ingenting? Jag tycker absolut inte att mödravården tar mig på allvar. Allt är stilla i magen och jag blir tokig av denna oro. Vill gråta, grät i skolan i dag. I morgon har jag en läkar tid halv tolv på mvc. Hoppas jag finner ro i det eller vetskap om vad som händer där inne iallfall...


Kommentarer
Postat av: sofie

När du har fött ett par barn så funkar det så att du växer som fan i början iomed att du redan är rätt uttänjd om magen sedan tidigare,sen tar det stopp någongång i mitten av graviditeten och du växer ingenting på ett par veckor.

Så har det varit för mig och jag har ju fött fyra stycken nu !

2010-05-10 @ 21:51:32
Postat av: Sandra

Mätte mig aldrig den dagen efter som jag antog det var samma mått, mätte mig i dag 11 Maj direkt på Morgonen när jag nollade igen.. helt galen blir jag nu 90,5cm med lite mellanrum kvar...

2010-05-11 @ 09:35:02
URL: http://lifeloveandhope.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!