Kusin träffen blev lyckad

Men nu är man trött. Blev intensift på slutet. Men min dotter och Patrick lekte jätte fint i hopp hela tiden.
Dem kom på Lördag eftermiddag. Barnen började leka nästan på en gång :9 Patricia var lite blyg i början men det släppte för henne också sen...




Vi vuxna tog kaffe och satte oss på balkongen en stund och pratade.. Men vädret var inte de bästa. Mulet och regn..


Barnen lekte och lekte men sen runt halv sju märkte både jag och Haakon att det började bli hungriga så jag diskade och lagade ugnstekt fallukorv med potatis mos till oss alla. De gick hem tror jag och jag åt som bara den det var super super gott. Har inte alls haft de på länge :)


Hela gänget samlat vid matbordet utom jag som står bakom kameran. Efter maten blev det mer lek för barnen. Helt iponerad över hur dem lekte så fint. De bosatte sig på min dotters rum från de att dem kom tills dem åkte :) Positivt :)



Efter mycket lek och skoj blev det Lördags godisdax med film fraför datorn. Min dotter var jätte intresserad av filmen men det andra barnen satt bara en lite stund sen vill de hellre leka på min dotters rum..





Trötta barn somnade rätt bra på kvällen sen



Kommentarer
Postat av: HaPaPa

Vi tackar.

Det var både skoj och roligt.

Barnen lekte så fint hela tiden

nonstopp:-)



Kramar HaPaPa

2010-05-14 @ 19:38:47

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!