Home party Alovera

Igår hade jag home party på Alovera produkter i alla tänkbara stilar. Jag köpte en gelly som ska vara bra till det mästa, finnar i fejset, små  sår (ska vara läkande) inektsbett, sol sveda, yvigt hår dagcream, rynkcerame mm.. Kan inte komma på mer nu. Vill ni se en bild på min gelly??


Jag har graviditets hormoner som yttrar sig i ansiktet då jag får finnar. Igår kväll hade jag tre stora bluppar på hakan. La cremen i hela aniktet och nu på morgonen är själva plupparna borta bar små märken kvar av finnarna. Så jag la ett nytt  lager i morse. Och detta var bara över en natt. Helt otroligt. Fick lära mig i går att Alovera är naturens egna antibiotica kan man säga. Jag ska ha en till cream sen nån gång som ska vara för mina exem och utslag och torrhy samt händer. Propolise. Men det får bli nästa månad. Hahaha jag vill ha allt (girig) Nej men


Den här creamen är fet och den gellyn jag köpte innehåller inget fett så den kan man använda över allt inne som ute på kroppen och även till spädbarn. Ska lett ha sådant när babyn kommer till rumpa och visse värse :)



Min gäster syster Erica med min dotter i knät



Min syster Malin och henns barn My som är min dotters kusin



Kusinerna bus håller picknick på vardagsrums golvet



Söt :-)



Nina och Jossan fikar



Haakon med sin dotter Patricia



Min kompis Ewa som höll i demot och presenterade produkterna



Lite produkter

Jag hade super trevligt igår men saknade min mamma jätte mycket. Får boka in en till demo när hon och hennes vän Jessica också kan komma och kanske min syster Elin :-)
Saknade dem.. Och syster Hanna och Sara men nästa gång får dem komma :-)


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!