Här där jag bor

är det iallfall sommar nu. Roligt och jag njuter av det klibbiga vädret som får en att tok svettas och må illa :-)
Har varit hemma nästan hela veckan från skolan. Vi är sjukisar här. Jag har början till foglossning och de fan så obekvämt. hmm
I dag blir det städ och fix. Får någon besiktnings man här som ska kolla ventilationen i lägenheten.
Vet inte till vilken nytta men det vet säkert dom. Får jag hoppas iallfall.. Härliga väder jag blir så lycklig av det.
Hehehe
Skulle ner på stan en sväng igår kolla i Drag Queens på Spring Pride festivalen. Men det var inget. Jag hittade inget iallfall. Enligt tidningen skulle det börjat igår och hålla på till söndag. Men vad mina ögon såg så var det ingenting. Jag köpte foppa tofflor till dottern i stället och gick hem.



Fick gjort någon nytta igår i varfall. För varmt att laga mat så det blev hämt mat igår. Thai.. Wokkade nudlar med bambu och biff..  Så jäkla gott. Älskar det. Men dotter var inte så förkjust att äta, och åt inte alls så mycket. Stackars liten..

Kvällen då. Dotter somnade tidigt. *lilla gumman* Själv låg jag och halv kollade på tv. Först: Kniven mot strupen på tv3, sen fortsattes kvällen med grann fiejden haha. Surare och negativare gubbe än han som det handlade om igår får man leta efter. Och de är inte ens säkert att man ens hittar någon gubbe eller tanta lanta som negativare och susre än han. haha det skulle varit jag själv då *nej men* Han tog fan i mej priset haha. Jag skrattade flera  gånger åt honom. Inget var bra allt vara bara surt hehe

Så vet det med det

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!