Ghhaa vad fan

17 plus 0 i dag. Precis vaknat. Midjemått 90,5 vad är det här vad händer va va va? Kan man krympa? Var jag bara fet förut? Va va va va?? *vill skrika gråta* Varför lyssnar ingen på vad fan jag säger för!!!!!!!!!!!!! Ska till mvc i dag för läkar kontroll för min rls och få reda på prov svaren jag tog för en vecka sen. Lyssnar dem inte på ungen i dag så jag kan lugna mitt hoppande hjärta och stressade själ, tänker jag ringa gyn och alla ställen tills det tar tid för mig.
Blir fet galen. Jag blir tokig, jag har inte kännt en ända rörelse där inne på en vecka nu och det kan väl för fan få vilken gravid kvinna att gå i taket när man väl har känns från början. Jag har ingen man att stötta mig mot som kan trösta mig jag får leva med den här oron helt jävla själv. Jag är så arg arg arg...Om det nu inte är något så tycker jag att det fan kan kolla det en gång för mycket än en gång för lite. Skit samma om jag redan varit på två kontrollen förut pga av verk och blod. De skiter jag för jag vill veta jag är orolig även om alla andra tycker jag är det största skämtet som kanske nojar i hjäl mig och jag borde lugna ner mig. Men så länge ingen tar mig på alvar hur fan ska jag då kuna LUGNA NER MIG DÅ!!!!! Dra åt FANDERS !!



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!