Första riktiga sommar dagen

Gud vad skönt det har varit i dag. 24 grader varmt. Jag har suttit på balkongen hela dagen. Solen kommer ju inte förens vid tre. Så vid tre fram till nu har jag solat mig. Så härligt.

Jag är hundvakt till Fanny så vi ska snart gå ut till skogen. Härligt för henne och härligt för mig också.
Har haft en bra dag i dag.
Pratade nån timme med min lilla syster Sara i telefonen igen. Vi skojade på där i luren till och från och fick oss många goa skratt. *ler* Jag bara måste träffa henne den här månaden på något sätt. hmm.

Har precis käkat middag och i kväll blir det massa nya filmer att se på datorn när solen lagt sig. Nu vill jag UT igen!!

Det har kommit små små blad i det jag planerade för några veckor sedan. I balkong lådan..

Ja just det min dotters pappa hörde av sig. De har ju åkt till Ullareds camping över natten och kommer hem i morgon kväll. Lillen hade blivit bil sjuk och kräkt i bilen. Nu blir det till att alltid ha medicin hemma för sånt. Stackars liten. de är ju inte första gången det händer...
Kram på er alla och sola ordentligt nu för i morgon blir det svalt igen

Jag bara måste dela denna ur gulliga bild. Bilden till hör en tjej på facebook. Det är hennes katt men hua vad söt jag dör!!

 


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!