Ytterligare en varm dag

Och jag blev veckt av en liten treåring som inte kände för att sova särskilt länge till när kl var lite innan nio. Sen pep min telefon, det var N som frågade vad jag skulle göra i dag. Jag svara att jag inte viste. Kunde ju knappt tänka hade precis slagit upp ögonen. Hon hade sin mammas bil så hon skulle tydligen till stranden. Det är långt i från vad jag pallar i dag. Har sovit så otroligt dåligt i natt.
Inte blir de bättre av att folk på gatan inte håller käft efter kl tio på kvällen utan ska tjoa och tjimma långt in efter midnatt. Skrika latja gapa skratta. Om de håller på så här i natt också vilket det gör var förbannade kväll/natt tänker jag ringa störnings jouren. Helt sjukt irreterande är det. Fattar inte folk att kl är mycket fast de blir mörkt vid halv tolv?? På vintern är det knäpp tyst ute efter typ sju eller nått bara för att de är mörkt ute..

Kl är bara lite över tio och termometern visar redan 23 grader varmt, dotter är hemma från dagis för att dagis gården blir 40 grader varmt om dagen och det är oftast ute och det klarar inte min dotter av. Hon blir värdens jobbigaste när hon blir för varm och slö. Så hon får vara hemma i dag också. I morgon skulle de tydligen ge mig sig lite igen med värmen så då får hon gå. På Lördag reser min dotter 55 mil här i från. Och gud vad jag har ångest över det. Så långt utan mig :( Jobbigt. men så är det alltid när hon ska i väg och jag inte ska följa med det är bara till att vänja sig. Bebis i magen håller låda nu när det är varmt och de är härligt. Då känner jag mig gravid på riktigt. Och inte bara en fet mage som putar somär tyst och stilla inuti.

Min syster är fortfarande här och hon har sin kvinnliga sak och de är inte så kul för henne för hon är på rätt surigt humör och det smittas efter som jag är så kännslig för presoner som är på dåligt humör. Även om det inte säger något känner jag det på en gång. Och särskilt om dem står mig nära. En verklig människo kännare det är jag det :/

Igår kväll hade jag lovat att hjälpa syster med hennes blogg. Men jag var på rätt pissigt humör så jag gjorde bara bakrunden till henne än så länge ERICAS BLOGG  Min syster är bara 13 år och är minst av sju barn.. Jag är älst.. I bland kan de vara si och så med det. Men det funkar är ju van haha



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!