Parken Badet

Hej, jag orkade inte uppdatera igår. Jag har de lite svårt med min dotters betende just nu och vi föräldrar vet varken ut eller in. Så jag var jätte ledsen igår kväll. Min dotter har börjat gråta och bli hysterisk när hon inte får som hon vill eller göra på sitt eget sätt. Hon är hos sin pappa den här veckan och innan dess så var hon med mig i 3,5 vecka. Utan att ha sovit hos sin pappa. Vi ska ha varannan vecka men det har inte varit så pga av olika anledningr just de här tre veckorna. Innan dess var hon där precis som hon ska. Jag vet inte men hennes far säger att det händer bara så där när vi gör något alla tre. Alltså mamma pappa och barn. Varför?
Så har det inte varit innan och jag känner inte igen det här och det gör mig som mamma både ledsen och bekymrad.



I dag är det tänkt att vi alla tre ska besöka Parken Badet. Men nog kul om hon ska skrika och gapa över hela stället så vi kanske måste gå hem. De kan vara enkla saker som att hon inte får en glass just då. Eller att hon vill sitta på en speciell platts, eller ha sin hamburgre i papper för att den är kalddig. Och de är så svårt. Jag vet inte om jag ser framimot att bada. Jo bara om allt går bra. Men också måste jag säga det att dessa skrik insidenter har bara hänt runt kvälls tid då jag vet också att dotter börjar bli trött och strejkar bara därför. Kan ju vara det och en blandning av att hennes vanliga rutiner är rubbade totalt. Hur lång tid dröjer det innan tre åringar kommer in i sin rytm igen??
Komentera gärna inlägget. Kram Zazz


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!