Midsommarafton 2010

Glad midsommar på er! Hur har ni det? Ska det ut och firas och stå i?  Allt har bara gått fel här dem semaste tiden. Och jag känner inte alls för att fira någon midsommar i år. Inte ett ända dugg känner jag för det. Droppen var väl igår när vi besökte parken badet jag min dotter och hennes pappa :( De hade kunnat bli en super trevlig dag men när vi kom dit jag skulle ta upp min kamera och mobil ut påsen märkte jag hur det i botten på påsen simmade runt i flera cm av cocacola :(. Plak plask och gupp gupp :^(. Kameran var helt genom dränkt och lika så min telefon. Inanför displejen var det fullt med coca. Och vippade jag telefonen sida till sida såg jag hur det ran där inne och skvalpade >:( Särade på allt som gick att ta loss torkade rent både telefon och kamera men båda två är lika dö som Ötzi Alpmannen.

Ledsen jag blir :( Så vad göra.. Jo fick sitta där hela dagen och hålla rätt go min för min dotters skull. Men tillslut tappade jag all energi och ville bara hem. Jag satt och grubblade hemma ett tag tills jag tog ett beslut att sälja en av mina datorer för att kunna köpa ny kamera iallfall. Har ju en annan telefon jag får tillbaka på Måndag som jag lånat ut till Nina. Så den får jag tillbaka.

Så nu fick jag den såld i allfall. Och det känns inte så bra det heller efter som den datorn blir ju personlig typ. Hmm
Mycket med det jordiska. Och min dotter är sjuk nu hemma hos sin pappa och så ska man i väg och fira nu på dagen. nog kul :(


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!