Badstranden

Ska i väg till badstranden. Men är inte alls pigg just nu. Har sovit så där bra i natt och hade lite oro och kunde inte somna direkt i går. Jag gick inte och la mig förens halv ett och det tar ut sin rätt i dag känner jag. Och så måste jag pressa i mig frukost mot min vilja och de är project bara det.
Halv tio måste jag iallfall vara här i från så jag hinner möte upp Nina vid tio som vi bestämde igår. Orka gå vill ha en cykel. Men det äger jag ingen så de är bara till att promenera. *usch så trist* Kommer kännas bra när jag väl är där men innan dess känns allt motigt.

Behöver verkligen köpa ny kattsand. Allt har stått still det senaste dagarna. Får köpa det i morogn. Middsommar blev inte som jag hade tänkt heller först skulle jag fira med min dotters kusiner, men sen blev det inget med det av olika anledning som är privat. Sen bestämde jag om för att jag var ledsen och besviken så då skulle vi till min lilla syster Elin med familj i vagnhärad. Men nu har det blivit influensa sjuka så vi kan inte komma till dem heller. Så jag får vara hemma i stället och gå till Vilsta vid tolv. De gör inget för jag dotter hennes far firar i stället. Blir lugnast så. Och så får jag vara hemma där jag har tillgång till allt jag behöver. Och slippa på att packa och göra i ordning för att resa bort.

Jag och elin träffas i stället den 23 Juli nästa månad och lilla elias fyller redan ett år den 11 Juli.. Tiden bara rusar den. Inte alltid jag hinner med ärligt talat.


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!