27 grader i dag

Hellu!! Har inte uppdaterat på ett tag. Har haft lite mycket att göra. Igår var vi i Järna och träffade släckten och min dotter var me. Min mor fyllde år så vi var bjudan på kalas :) De var trevlig och tårtan var god. Men sen fick jag magknip som vanlig och sura uppstötningar.Mindre kul. Så låg i magsmärtor största delen av eftermiddagen och jag och min syster gick till Q8 macken för att införskaffa samarin. Dem hade naturligtvis inte de där, så jag köpte Novalucol. Men det hjälpte inte. Så min mamma satte sig i bilen och körde och köpte Samarin till mig och det hjälpte ganska bra. Sen bjöd hon på pizza på kvällen och min minsta lilla syster ville följa med hem. De gjorde hon.



Min dotter fin i håret och nya kläder innan kalas hos mormor.



Hittade en kapsyl på tågstationen i Strägnäs som hon hade roligt med i väntan på ersättnings buss :)



Söt



Äntligen hemma hos mormor och min dotter fick leka med de roliga lek sakerna :)



Min lilla syster H och hennes kille A :)
de stannde inte så länge och jag har precis bara säga hej.



Mammas keliga katt elvis :)



Min syster son E tar sig ett bad i mormors badkar.



Mormor och min dotter skapar :)



Mor mor och barnbarn :)



Lill kusin vill också vara med på ett hörn



Måla och skapa tillsammans <3



När vi kom hem sen efter mycket och men men krongel av bussar och tåg ville min dotter ha choklad puffar med mjölk. Efter det så bokstavligen rasde hon i säng. jag och syster yster bäddade till henne i min dotters rum och halv tolv sov hela huset. I dag är en ny dag och det ska bli hur varmt som helst :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott med pizza. :P

2010-06-28 @ 16:57:59
URL: http://tvminnen.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!