22+0

I dag har jag gått 22 fulla veckor. Har en del magverk tarm kram på om kvällarna. De är ganska jobbigt för jag kan inte äta då. Bara ligga och vrida mig på siffan i smärtor. skit jobbigt jätte ont.

 Baby känner jag bara lite igen. Vet inte om den ligger långt bak och det kanske är därför jag känner lite. Har en tid på mvc snart. Så då får jag gå och lyssna på liten igen. Och förhoppningsvis få lite ro i kroppen. Inte för att jag är orolig så. Men de är alltid skönt att få komma dit. Hundra mil bort men ändå. Jag menar det har ju flyttat mvc till andra sidan stan mot vart jag bor. Förut var det nära bara ett stenkast. Men nu ligger det på sjukhuset.

Saker jag har införskaffat är barnvagn, hårdlift, bärsele, kläder, badvagga, filtar mm (En hemlgihet) Inget har jag köpt de mästa är från min dotters bebis tid och resten har jag fått. Ska köpa sköt bädd, hyllor till badrummet (blöj och salv förvaring) Bilstol baby sitter och lite sånt. Men de sakerna ska jag köpa på barnens hus men inte än inte förens vecka 30-34 nån gång. Man vet ju inte om det går vägen. Finns aldrig några garantier för nått. Med min dotter började jag shopa på en gång jag plusade. Det gick vägen men tänk om det inte hade gjort det. Sjukt jobbigt att stå där med allti i sin ordning utan sin baby :( Har ju hänt förr. Och aldeles nyss nästan Fast de inte gällde mig. Så nu är jag mer på min vakt för vad jag skaffar och när. Saker jag får är inte lika personliga som när man går och köper saker nytt just till babyn.




 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!