sommarlov

Ja nästan iallfall. Min dotter åker till skåne nästa vecka och då har jag bara en vecka kvar i skolan sen har jag tre veckors lov. Härligt ska det bli. Bebis är livlig i magen min blir mer intensivare för var dag. Älskar det. Hoppas allt med graviditeten går vägen den här gången. Har en del tankar och funderingar kring den då då. Det finns ju som sagt aldrig några garantier.

Ett par dagar har gått sen jag skrev ett ordentligt inlägg här. Har haft annat för mig än och sitta vid datorn. Fick fixat allt med försäkrings kassan nu iallfall så jag har inget att göra mer i pappers väg just nu och det känns ganska skönt om jag ska vara ärlig. Jobbigt när man skjuter uppsaker och samlar på hög. Vill inte ha det så så betar av efter hand. Min dotter sitter och ritar nu som för tillfället är hennes absoluta favvo göra. Hon har precis lärt sig att rita huvud gubbar med ben. Och dem är så fruktansvärt söta :)



Känner en liten stress för alla saker jag måste införskaffa till babyn som kommer. I dag får jag iallfall hem en baby sitter. Också en gåve ett lån från en vän. Än så länge har jag INTE köppt en ända ny sak till babyn. Tänker så här att jag sparar pengar i stället och köper när den har kommit till värden. De är nämligen så att jag bara vill ha det viktigaste tills den kommer. Resten kan man handla sen efter som man aldrig kan veta hur det kommer gå.

Ska vara med N i dag och hennes dotter. Så att barnen får leka. I morse var J här och drack morgon kaffe med Kul för vi har inte träffats sen midsommar nu. Hon flyttar till eget på måndag och på Torsdag nästa vecka ska jag dit och se hur hon har fått det. Önskar henne lycka till med det. Tror nog det kommer gå bra :)

Nej jag ska gå och laga lunch till oss i nu. Börjar bli hungrig som jag i och för sig är hela tiden :(


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!