Skåne

:( I dag åker min dotter till skåne och ska vara borta till Onsdag och jag ska INTE följe med. Men.. jag får göra det bästa av situationen och har bjudit hit en av min syskon som ska  vara här hos mig. Skönt. Då slipper jag vara ensam i så många dagar och grubbla över hur det går där borta 55 mil här i från :)

Men min dotter tycker det ska bli jätte roligt att åka i väg och den kan jag förstå. Får tillbaka henne på Lördag igen..



Har inte sovit i natt, har vridit mig och vridit mig i sägen och det är sjukt sjukt frusterande :( Somnade kanske vi elva tiden och vaknade igen vid halv ett, sen slummrade jag till fyra tjugo över fyra och somnade och drömde något konstig tills min dotter väckte mig vid kvar över sju. Så de blev inte alls många timmars sömn. Har förnyat min medicin och kanske får börja ta den ett tag igen så jag får sova. Men jag vet fortfarande inte i fall jag kan ta den, de får mvc av göra. De är ju kunniga om sånt.



Haha började denna morgon med att sätta kaffet i halsen och hostade upp det över hela mig *leeer* Bra morogn va *S*

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!