Helvetes promenaden

17 att behöva gå genom halva staden för att komma till mvc. Nu kanske ni tänker men åk buss då?? Och de är inte ett alternativ för oss när jag har min dotter. Hon kan inte åka buss eller bil utan att bli jätte dålig och kräkas och få ont i den lilla magen. Och ATT henne åk medicin för 15 buss färd känns inte heller okej då hon blir dåsig gnällig och jätte trött av den.

Nej det blir att samla mod kraft och klappa sig själv på axeln några gånger för att orka gå  den långa biten med foglossning och en vagn som drar åt ena hållet och sjungervärsen. Man märker att det börjar dra i hopp sig att sluta med vagn nu för min tre åring. Hon är så tung och vagnen är kaass.

Långa streckor måste jag dock ha den för hon orkar inte gå med sina korta ben 3km

Aja Mvc besöket var över på en halvtimme och promenaden dit tog typ nästan en timme. 40 min tar det i vanliga fall när jag inte är gravid. Allt var bra. alla värden var bra och jag följer min egen kruva på måtten och bebisen hjärljud låg på 135 i dag.

Jag har lågt blodvärde eller vad det heter. Blod tryck menade jag 99 genom 60

Magbild vecka 27 plus 6 i dag:


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken gullig liten tjej du har :)

2010-07-30 @ 22:07:50
Postat av: Linda

det finns en jättebra grej mot åksjuka på apoteket som min dotter har när vi åker bli långt eller båt.. Det är två armband med magneter som man sätter runt handlederna funkar skitbra på barn som vuxen kostar ca 100 spänn.. Enjoy=)

2010-08-01 @ 00:28:11
Postat av: Zazz

Tack ska du ha de var snällt sagt ;)

2010-08-03 @ 17:17:03
Postat av: Maria

Vilken härlig mage!! saknar min mage så oerhört mycket... önskar dig all lycka framöver! Kram: Maria

2010-08-05 @ 15:58:24

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!