07:57

Och jag är redan vaken. Min natt nja sovit dålgt.  Börjar i skolan i dag. En vecka innan skolan stänger. Tror ni jag kan gå? Nee inte det, har sovit as dåligt nu i tre nätter och de grymt obehagligt att vara människa på dagen sen. Har precis hört av mig till skolan och berättat läget. Jag skiter i om de blir sura och tycker att jag kanse borde ha gått endå. De är min kropp som gör uppror inte deras. Och jag vet att graviditet inte är någon sjukdom men ack så många krämpor man kan drabbas av om man har otur. Så är det.
Var mulet i dag när jag vaknade, men det verkar bli lite bättre med vädret nu. solen tittar  fram.

Min syster kom igår det var trevligt. Hon bjöd på pizza och köpte hem lite gott till den feta gravida saken *ler*
Vi gick en lång promenad till Vilsta igår också för att jag ville ta ett kvällsdopp. Men fick satans kramp i magen så jag höll på dö bokstavligt talat och så hade solen blivit så kall att jag säkert hade frusit i hjäl om jag doppat mig.

Jag vi var inte där förens vid 20:00 tiden något.. Ha ha så vi gick hem igen utan att ha badat någoting. Vi ska till stranden i dag om vädert håller.. Sola och bada och snacka :D

Min dotter hade ringt på min telefon när jag kom hem. Hade glömt den hemma. Men när jag hörde av mig tillbaka hade hon redan gått och lagt sig. Hennes pappa sa hon skulle ringa igen när hon vaknade i dag. Lilla plutti saknar dig så.

I Augusti är det vi som far till skåneland. var lääänge sen jag var där nu. :( så jag måste verkligen åka dit och har en stor vilja till det också!!!

Nu har skolan hört av sig. i morogn ser det inte heller ut att bli skola. De ska ha friluvsdag och paddla kanot och gå långt. hahaha de är det sista på jorden jag klarar av fan, så de blir antagligen ingen skola förens tidigast onsdag då.. hmm


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!