Vecka 30 plus 1

Hur mår jag? Jo vars, ont som vanligt men över förväntan bra. Har lite för verkar om kvällarna och i bland gör dem ont som starka mens smärtor.
Den 27 Augusti ska jag till mvc igen. jag äter järn och det fungerar bra. bara magen som blir kass och de är lite jobbigt. Vet inte när jag var "härdad" där bak haha. Men jag mår inte direkt dåligt av det så jag låter de vara som de är.
Babyn är livlig i magen på kvällarna och här om dagen tror jag att jag kände des fot med min hand i sidan :) så gulligt och så liten. Den gillar att ligga på snedden i magen då skarpa bulor klart kan kännas i sidorna.
Hallsbränna är en del av mina kvällar och matlusten är si och så.. Må sista tiden gå fort nu :D


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!