Skit dåligt av mig

Jag vet, super sämst på att uppdatera här inne. Har tappat lite sting efter att mycket och en hel del tråk har hänt. De är bättre (igen) så jag hoppas det håller i sig så.

Jag har haft en bra dag i dag. En skoldag är avklarad och jag fick ett gätte varmt välkommnade som kändes hur bra som helst.
Jag slutade min dag kl 13 och sen gick  jag med trötta fogar hem igen. Hemma kollade jag posten och satte fart i köket och diska mm. Min pappa och hans tjej var på väg till mig för att ta en fika. De är inte alltid det händer då min far bor 55 mil här i från. Så jag var glad. Fick även låna hem dotter så hon fick träffa sin morfar.

Hon fick presenter av dem. Play Hose Dinsey docka (MIMMI) runda ritpapper och stora kraftiga kritor. Hon blev jätte glad och i gengäld så ritade hon hon teckningar till dem *goa unge*

Vi fikade och pratade och sen skulle de resa ända hem. Det lär ju ta dem hela kvällen och de lär ju inte vara hemma förens i natt.. Jobbigt. Vi ska åka och hälsa på såsmåningom och det kommer ta oss 10 timmar att åka (nog kul)

Funderar lite på vad jag ska äta till kvällis.. Känner inte för nått, men måste ju få i mig något för bebis skull. Har tappat lite mat lust.. hmm

I kväll blir det super nanny på tv. Roligt..

hare och kanin Fisk och haj!!!


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!