Mvc i dag, deppig i kroppen

Jag blä det stämmer. Sandra känner sig ledsen ensam och kall. Jag ska till mvc i dag. Hoppas lust och glädje kommer tillbaka av det. Inget känns särskilt roligt. Och nervös för förlossning och hur allt blir efter bebis är här. Då menar jag inte min anknytning till barnet. Utan alla problem som kommer komma till ytan. Då blir det ju aktuellt att göra faderskaps utredning. Och de måste mitt x bli informerad om. Han som mest av allt inte vill det här. Och han kommer bli galen.

Kommer han åka hit och skrika och gapa? Kommer han bete sig på stan om han ser oss? Kommer han göra mig illa? Kommer han hitta på saker om mig eller kommer allt gå bra. Kommer han vända och ta sitt ansvar?? Har han hunnit tänka under dessa månader eller är han fortfarande lika förbannat arg på mig?

Jag vill bara att alla ska vara glada och tycka om varandra och behandla alla väl.. jag vill inte skada någon lika lite som jag vill att någon ska skada oss. Jag vill leva i frid och vill inte gräva upp någon strids yxa. Jag vill att allt går bra och att de här blir ett bra minne för resten av livet.

Gud vad jag vill!!


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!