Min kväll så här långt

Jag lämnade ju tillbaka liten till hennes pappa förut. Gick hem och latade mig ett tag framför facebook och slö titta på tv. Funderade en stund över vad jag skulle ha till mat, men det har jag änu inte kommit på. Så det får bli ägg mackor efter Super Nany.

Försökte få tag på n efter som jag fått tag i Eclipse filmen nu. Vi ska se den tillsammasn om jag inte tjuv kikar redan i kväll. Har ju dock redan sett den på bio, men som jag tidigare har skrivit får dem filmerna mig att må bra och jag får aldrig nog (som en fjortis) Men det bjuder jag på. Varför undvika det som gör en att må bättre? Nej..
I allafall, jag fick inte tag på n så jag hoppas hon svarar senare eller i morgon.

Tappade upp ett varmt bad och la i badsalt. Skönt som bara den. Badade länge och väl och skrubbade kroppen med skrubb. Fila fötterna och gjorde i ordning ansiktet.
Skönt skönt

Nu har jag smort in mig med lotion och sitter i natt kläder för att ta del av en mys kväll i soffan innan jag ska sova för att gå upp till skolan i morgon :-)


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!