Full vecka 31

Ja nu minsan hahaha.. Är jag inne på 32:andra veckan. Jag är vaken min dotter är vaken och bebis är vaken. Lilla liv som du trilskas på nätterna. Nu har min dotter också känt armbågar eller fötter på den lilla i magen. Det känns tydligt nu :) Gull
Jag sover utmärkt, finns inget att klaga på länge. Hoppas det håller i sig så också. Jag längtar till förlossningen även om jag är rädd för smärtan. Men min  TANKE SÄGER MIG DEN ATT MAN ÄR I ALLFALL INTE I FULLT MEDVETANDE SÅ TIDEN DEN BARA GÅR OCH VIPPS ÄR BEBBEN UTE. 
Jag bara hoppas nu som jag skrivit så många gånger förut att allt går som det ska.

Jag min inköp till bebis är änu inte slutförda. men känner ingen  större stress för det. Skulle den komma nu har jag allt jag behöver och saker som fattas kan man göra provisoriska så länge så det är gnaska lungt :)

Jag är glad i dag. Känner mig full av liv. Och det känns skönt roligt och underbart..
Lite bilder från igår kanske :)











Blivande stora syster och bebismage 2010-08-20


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!