Fruktansvärt

Jag vaknade i panik i morse. Aldrig mer vill jag drömma något så hemskt :( Jag drömde att jag födde en dotter alldeles för tidigt. Hon vägde 1100g och hade fel på rygg raden och skulle aldrig kunna lära sig gå. De blev bara värre och värre och hon insjuknade och blev allt mer sjuk på alla tänk bara sätt.

De sista jag drömmde innan jag vaknade var att läkarna berätta hur lite tid hon hade kvar och sen sa min bebis till mig "Jag äslkar dig mamma! Alltså de var ju en dröm men jag vaknade helt gråt färdig och viste inte vart jag skulle ta vägen.

Nu känner jag mig jätte ledsen och helt tom i hela kroppen. Vilken hemsk dröm :(

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!