Fort fort besöker kommer strax

I dag blir det härligt besök av familjen. Min mor hennes man och min lilla syster kommer. Jag är i hetts just nu för hela mitt hem är upp och ner. Jag fick för mig kl 21 igår kväll att jag skulle börja möblera om och byta mitt rum mot min dotter haha. Hä'r ser ut där efter. Jag orkade bara halvvägs till jag akut fick äta och sen slockande jag i sängen ganska fort där efter det.

Så nu är det brottom kan man säga..
Aja det hinns väl.. har fått upp baby sängen nu och den ser så ensma ut och nästa på lodsas. Ska det verkligen ligga någon och skrika i den om ett par månader?? Läskigt men samtidigt jätte kul.
Nej jag hinner inte blogg nu måste diska måste röja måste ställa möbler på platts och helst dra över med damsugaren några härliga var så folk inte tror att de är utom hus i grus åsen utan INNE hos mig kram


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!